سلامت

ورزش‌هایی برای کاهش اشتها

1399/2/27 شنبه

تحقیقات جدید نشان می‌دهند ورزش‌های عمودی باعث ایجاد نوعی حرکت در روده‌ها می‌شوند که این اتفاق باعث کم‌شدن اشتها می‌شود. این کم شدن اشتها باعث می‌شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی کرده و تمایل به غذا در او کمتر شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهند دوچرخه‌سواری و طناب زدن بیشترین تاثیر را در این موضوع می‌گذارند.
پزشکان با بررسی روی گروه‌های داوطلبان پی برده‌اند که پس از دوچرخه‌سواری یا طناب زدن، افراد علاقه‌ای به خوردن غذاهای چرب یا شیرین ندارند و میزان علاقه آنها کمتر از مواقع عادی است و همگی پس از حدود ۱۵ دقیقه از خوردن غذا سیر می‌شوند، در نتیجه به‌تدریج وزن متعادل بدن خود را به‌دست می‌آورند.

كلمات كليدي : کاهش اشتها , ورزش‌هایی برای کاهش اشتها , ورزش‌های عمودی , دوچرخه‌سواری

نسخه قابل چاپ
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
 
چهارشنبه 14 خرداد 1399   23:47:17
تعداد بازديد اين صفحه: 21154
بازدید زیرپورتال : 25272
بازدید زیرپورتال امروز : 114
بازدید صفحه امروز: 100